Klantenservice van Iksloopgoedkoop.nl

Klachten en reacties

Wij doen ons uiterste best om ons serviceniveau zo hoog mogelijk te houden. Mocht u ondanks onze inspanning toch een klacht of reactie hebben over onze dienstverlening, dan horen wij dit graag van u. Wij nemen onze klachten serieus en zullen er alles aan doen om deze in de toekomst te voorkomen. Indien u een klacht of reactie bij ons indient, dan zullen wij ervoor zorgen dat hier binnen 14 dagen een schriftelijke reactie op komt.

U kunt uw klacht of reactie op verschillende manieren aan ons kenbaar maken.
• Via onderstaand formulier
• Via de e-mail klantenservice@iksloopgoedkoop.nl

Indien u uw klacht of reactie per post wilt verzenden dan kan dit naar onderstaand adres:

IkSloopGoedkoop.nl

Wateringveldseweg 1
2291 HE Wateringen

Postbus 201
2290 AE Wateringen

Geschillencommissie Thuiswinkel

Mocht u van mening zijn dat uw klacht niet naar behoren is opgelost, dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. Voor meer informatie over de procedure hiervan kun je terecht op www.sgc.nl.


Sinds kort is het ook mogelijk om uw klachten voor te leggen aan het Europese ODR platform.